vineri, 17 decembrie 2010

Adriana Albu

Azi a fost o zi altfel, plină de contraste, de lămuriri şi chiar de bucurii. Pentru că mi s-a atras atenţia că am fost un fals destinatar al unor mesaje produse de un înalt emiţător, m-am hotărât să vorbesc despre Adriana Albu. A fost şi ea un proiect: vechi, îndeplinit, evaluat.
Aşadar, în anul cârtiţei galbene, Adriana Albu vine în vizită şi stă aproape o oră, mai mult datorită entuziasmului celuilalt, cu „umilinţă, frică şi adoraţie”. În cuctă intră mai târziu, fără să ştie de rochia neagră care foşneşte, intră şi nu mai pleacă după o oră, două trei. Să fii în două locuri simultan nu mai e o întâmplare, e un destin, un destin al personajului ce întoarce pe dos doi autori: unul mare, altul mic, unul irezistibil, altul ocazional, unul luni, altul joi.
Proiectul e terminat, pus frumos în arhiva 12737753. Definitiv. În rest, mai amân nişte certitudini, până sufletul ce creşte acum în mine va şti să facă Pasul. Celălalt ştie aştepta, până voia mea va vrea.

Nedumerire: Dintre toţi marii cititori, îndrumători de alţi cititori, specialişti specializaţi, neînvăţaţi de învăţaţi, nici măcar unul nu s-a izbit cu fruntea de Adriana Albu. În schimb, a venit Ale cu întrebarea: „ - Doamna dirigintă, Adriana Albu locuieşte în două cărţi?”

2 comentarii:

  1. Da, am venit eu. :D Pentru mine a fost o mare confuzie să o găsesc pe Adriana Albu în ambele cărţi... Că nu reuşeam să fac nicio conexiune plauzibilă. Dar v-am întrebat, mi-aţi răspuns şi am înţeles. :) ÎNCĂ a rămas un semn de întrebare: Se mai puteau găsi multe alte nume cu iniţiala A. De ce amândoi Adriana Albu? Se pare că destinul ăsta e mult mai puternic decât credeam...

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca ai recititit Cucta din perspectiva Complexului...si esti obisnuita sa faci conexiuni. Dar aici ramane cum am spus:aşa a fost să fie!Şi Ania începe cu A si e în Adriana...:)Albe sunt inceputurile toate.

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...