duminică, 12 decembrie 2010

13





Mulţumesc, MAMĂ!

Mulţumesc, TATĂ!

13 comentarii:

  1. LA MULŢI ANI!!! >:D<

    Ziua de azi a fost una foarte specială ŞI pentru mine (şi plină de emoţii). :) Şi aşa va fi în fiecare an ;) (Că înainte nu sărbătoream nicio zi de naştere în data de 13 decembrie... până acum.)

    Nu cred că are rost să vă înşir toate acele urări pe care (probabil) le-aţi auzit de (cel puţin) o mie de ori astăzi. Nu vă spun decât că vă doresc TOT ce vă doriţi şi dumneavoastră (indiferent ce/cine/cât înseamnă acest „TOT”)

    Ale

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc :) Pentru toate momentele când vă gândiţi la mine, pentru toate proiectele în care mă transformaţi în subiect, pentru acel "dincolo de " ora propriu-zisă care dă sens Lecţiilor de orice fel.
    Chiar foarte specială zi...că nu cred c-a mai văzut şcoala asta tort de 3 kg cu artificii, nici diriginte scrisoare de 3 pagini!
    Da, ca-n poveşti...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI!!!! Sa aveti parte de tot ce va doriti...:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Tortul de 3 kg cu artificii şi scrisoarea de 3 pagini înseamnă foarte puţin din cât meritaţi. Nici nu ştiu ce puteam să facem ca să acoperim 100%... că eu nu mă prea pricep în a-mi exprima sentimentele (verbal, cel puţin :D)

    Ale

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi amintesc de sambetele in care printre multele povesti ne savuram cafeaua...Cateodata venea si Ioana...Cateodata si Daci...Imi amintesc cum am venit la Sovata cu autostopul singura singurica...Imi amintesc ca am si fost sfadita, nu mai tin minte exact motivut...Imi amintesc si de serenada, de cirese, de dirigu', multe imi amintesc cu tine...Mi le amintesc de parca toate astea au fost ieri...Si au trecut pe putin 7 ani...Nu am mai baut demult ceva impreuna...Nici de povestit parca nu mai avem vreme...Sper sa gasim o cale sa invingem timpul, sa ne redescoperim, sa nu ajungem sa ne fim prieteni numai in gand si in amintiri.
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana, noi AM GĂSIT deja calea! Daca nu era asa, nu erai aici, acum, dupa 12 ani, nu dupa 7...;) Ce pot sa mai zic? Amintirile mele din timpul anilor tai de liceu incep la mare, in tabara, si se termina la bacalaureat, evident cu ciresele: cred ca esti singura eleva care, alaturi de un 10, a iesit de la proba orala la romana cu o farfurie de cirese. Cand te-am vazut...Da, te sfădeam, dar, vai ce bine era după!:)

    Mulţumesc că îţi mai aminteşti. Dacă ar mai fi trăit, dirigu' nu ne lasa sa nu mai bem cate-o cafea impreuna!Cel putin! Ce mult...!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ştiu cine ştie ceea ce nu ştiu eu... POATE s-ar găsi cineva sau POATE că ar fi cineva care nu şi-a pus acea întrebare. Eu mi-am pus-o, dar nu i-am găsit un răspuns care să mă mulţumească în totalitate.

    Ale

    RăspundețiȘtergere
  8. Tare greu, Ale, cu dilemele astea...Vedem live atunci cum le dăm măcar de un capăt:)

    RăspundețiȘtergere
  9. si evident, cine altcineva ar putea face gafa de a intarzia? LA MULTI ANI si sper ca mi se acorda iertarea necuvenita dealtfel plus niste dispense temporale din cauza fusului orar. chiar astept sa te vad in primele zile dupa ce aterizez inapoi acasa. Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc, Patricia!Aterizare lina, termenul-limita este 21 decembrie (asta pt ca iertarile sa fie citadine):)

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...