vineri, 21 octombrie 2011

Arta...

4 comentarii:

  1. foarte tare,,,foarte funny clipul, felicitari pt blog

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte draguta fetita dumneavoastra ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Copilul de aproape 3 anişori, sprinten, sări repede în braţele mamei sale şi-i zise:
    Copilul: Mami, mă dor picioarele! (După ce îi dă un pupic) Ţine-mă strâns în braţe! Te iubesc... (întinzând mâinile cât de tare poate) uite-aşa!
    Mama (lăcrimând): Fetiţa mea, mi se umple inima de bucurie. Eşti o fiică foarte dulce şi cuminte-cuminte.
    Mama zâmbea şi din ochii ei izvorau râuri de lacrimi. Acum ştia de ce e atât de fericită. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ms pt comentarii si aprecieri! Ale, faina trimiterea la Tabula Rasa! :) Dar, cu exceptia celor ce au jucat/vazut piesa, nu cred ca se gandeste lumea la...hipotexte! ;)

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...