vineri, 20 ianuarie 2012

De ce

  • nu îmi plac începuturile de an: pentru că toată lumea se pupă şi ajung sa fiu ca toată lumea, deşi resimt serios anularea spaţiului personal.
  • nu îmi notez unele lucruri: pentru că sunt legate de oameni şi (fir-ar să fie!) ţin minte mai mult decât ar trebui.
  • nu mă enervez: pentru că mă supăr.
  • nu am crize existenţiale: pentru că există Ania.
  • nu mă plâng de lipsa banilor:pur şi simplu. 
  • nu fac grevă:pentru că nu (mai) cred într-o astfel de soluţie şi nu mai aştept nimic "de sus".

5 comentarii:

  1. Nu cred ca e important ca cineva sa fie de acord cu ce scriu eu, dar sigur trebuie sa fie suficient de inteligent incat sa aiba un pseudonim mai inspirat decat cel ales de autorul comentariului pe care am fost nevoita sa-l sterg...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit si eu coment ala, de fapt nu zice nimik, numa' ca ii de acord cu prima. Sunt sigura ca l-a scris un baiat lejer frustat, nu neaparat misogin, mai degarba obsedat :D Cat de tampit poti sa fi sa alegi asa ceva ca pseudonim???!!!Lipsa de imaginatie sau...ce?
    Ina, cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. Ina draga,...Mi-au lipsit opiniile tale:)Eu nu am facut eforturi de analiza, totusi, se poate sa fie vorba despre un baiat, de fapt despre un barbat ramas baiat, cu mintea, desigur :)))Dar nu conteaza, e treaba lui! Nu vreau chestii vulgare aici, ca umbla si copii de-a sasea prin blog...

    RăspundețiȘtergere
  4. Poi nu conteaza ce e, da' sa iesi "in lume" asa e nasol. Ca omu', cred!Ce sa zic? Bine ca citeste, ca mai uita de frig, cu sufletul plin de idei:))))))Doara nu v-ati suparat, is taot felul de amarati, cu suflete mari!P

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu m-am suparat, m-am intristat un pic...Cred in frumusetea sufletului, indiferent de ocupatia trupului in care locuieste.

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...