sâmbătă, 24 aprilie 2010

Rebreanu +, Rebreanu -

Am fost la şcoală. 2 zile. Mai bine zis o zi şi-o grevă. Am găsit cam ce-am lăsat şi m-am bucurat de ce mă bucuram de obicei.

Am avut de-a face cu Maitreyi, cu o Otilie adâncită în enigma curriculum-ului, cu un Iona pitit în acvariu şi cu subordonata finală în duel cu eterna rivală, cauzala. Era să uit Blaga, culmea, era să uit de poezie şi de XB, cu Ciprian acolo foarte foarte pe fază.:)

Aştept şi acum să-mi trimită Ionescu discursul premiat naţional, nu e puţin lucru un loc I, iar rolul patronului spiritual in definirea identităţii şcolare mi se pare o temă serioasă în analiza culturii organizaţionale a CNLR! Voi reveni, când voi avea textul şi cu ceva despre autor, fost elev etc.

Mulţumesc pentru urări tuturor celor care şi-au amintit că "-ta" urmează după-un sfânt şi s-au gândit la mine, felicitându-mă sau nu. Cadoul cel mai frumos primit a fost mesajul Doinei Fleanţă,cuvintele ei m-au făcut din nou să zâmbesc.


Dana m-a provocat la o discuţie despre bărbaţii însuraţi. Offffffffffff! Ea are 10 ani în plus şi se aşteaptă să avem idei comune, aşa că am aprobat-o şi am lăsat-o pe ea să vorbească mai mult. Ce m-a surprins a fost că nu şi-a pus niciodată problema capitalului de încredere pe care-l poţi acorda unui bărbat însurat care calcă strâmb. Crezi că, dacă-şi înşeală soţia, cu tine va proceda altfel? am întrebat-o...S-a uitat mirată spre mine şi a mărturisit că nu s-a gândit la aşa ceva.Şi, nu ştiu de ce, gândul meu s-a dus spre un dialog dintr-un serial difuzat de PRO TV:
" - Eşti medium?
- Nu, sunt doar atent!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...