vineri, 7 mai 2010

Dedicaţie

http://www.heartofateachermovie.com/land.php


...pentru toţi cei care au curajul să citească în public în seara asta, ca să ştie că sunt alături de ei, deşi fizic trebuie să mă alătur seminarului de Managementul proiectelor cu finanţare nerambursabilă :(...

Mărturisesc sincer că tot ceea ce alegeţi să faceţi poartă emblema idealului meu educaţional şi, dincolo de interacţiunile directe, rămâne o legătură pe care, dacă cineva ar dori să o şteargă, n-ar reuşi decât să o sublinieze :)

Un gând bun pentru Andrei, care le oferă colegelor şansa de a se exprima altfel şi, evident, pentru capacitatea deosebită de...a evita clişeele.


Citez,din Alfabetul lui Ale,de la litera P:

Portile le-am deschis cu mult inainte de a te fi cunoscut. Portile nu le-am inchis nici azi. Portile te roaga sa nu bati cand vii.

Povestea si-a avut inceputul cel mai potrivit. Povestea si-a schimbat personajele pe parcurs. Povestea cu final fericit nu va fi a noastra niciodata.

Placerea de a te sti in spatele meu imi ofera siguranta. Placerea de a te vedea in fiecare zi ma ajuta sa mai visez. Placerea de a sti ca pleci ma sfasie.



Merită să ajungeţi azi, la 6, la Amantes caffe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...