joi, 3 iunie 2010

Două daruri

...am primit recent: accesul la un site cu filme şi un premiu literar.

Mihai mi-a oferit un cadou neaşteptat, probabil nu numai din cauza faptului că-l tot bat la cap să-mi trimită tot felul de filme. Singura condiţie a fost să nu-i "stric raţia", dar eu nu ştiu ce înseamnă exact asta...aşa că sper să nu-i provoc neplăceri. Am găsit ieri pe site nişte cărţi ale lui Octavian Paler şi tare m-am bucurat! Mulţumesc încă o dată pentru tot!

Habar nu aveam că sunt în discuţie în competiţia de la Târgu-Mureş.Am fost anunţată telefonic că am primit premiul special pentru poezie la Festivalul-Concurs Romulus Guga, ediţia XVIII, pentru volumul Complexul Penelopa. Mulţumesc juriului, oricare ar fi fost, lui Menuţ, Elenei şi doamnei Virginia Brănescu pentru referintele critice fără de care această carte n-ar fi ajuns în vizorul criticii. Am mai spus asta: intenţia mea nu a fost să scriu poezie, ci să mă joc cu nişte cuvinte şi idei. XI C ştie...:)

Până la urmă

Îţi privesc cu luare-aminte picioarele,
până la urmă o să descopăr cicatricea dintâi,
pentru că vreau cu încăpăţânare să fii tu acela aşteptat.
Îţi voi spăla cu luare-aminte picioarele
şi mâinile mele vor simţi cicatricea dintâi.
Până la urmă, dacă nu o voi găsi,
voi face să apară una, pentru siguranţă.

Până la urmă, cu luare-aminte.


(Complexul Penelopa)

4 comentarii:

  1. as pune ''multe'', dar cred ca simplu ''felicitari!'' e de ajuns. mai multa e bucuria ca pot citi lucruri scrise de(spre) tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Tu si Andreea Coroian ati crezut poate mai mult decat mine in "Complexul..." asta! Intotdeauna ce e de e si despre!:)

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...