joi, 30 decembrie 2010

Ceva premii

http://www.youtube.com/watch?v=ZrV2YV2fdJI

The Lost Song - The Cat Empire

E o piesa pe care am primit-o aseară de la un prieten căruia îi place vinul roşu şi sec, în timpul unei discuţii în care ne "plângeam" amândoi despre dezavantajele umblatului cu maşina...şi despre saxofon.Un prieten mai prieten decât se cred alţii ca el;)

Ultimele cuvinte pe care le aleg pentru anul acesta să fie gânduri...Mă gândesc cum am pozat-o azi pe Ale cu ţigla ei primită de la primărie. Voi încerca să ofer şi eu nişte premii, chiar dacă sunt convinsă că n-o să pot cuprinde tot ce-aş vrea. Aşadar:

Premiul pt. jurnalism
îl acord Florinei, pentru că tot ce scrie ea e ceea ce-mi doresc eu, ca cititor, să văd prin presă.Şi cu mirare că n-a fost pe scenă...

Premiul pt. fidelitate: Adrianei, mereu şi mereu.

Premiul pt cel mai frumos cadou: 9H, care a exagerat un pic, dar aşa e la început.

Premiul pt. cea mai cooperantă colegă: Daniela,cu care am închis ieri după-amiază şcoala.

Premiul pt cea mai puternică prietenă: Antonia şi tăria de care a dat dovadă, în ciuda celor 2 tragedii.

Premiul pentru cel mai atent cititor
: Gabi, cu mulţumiri pentru observaţiile pertinente.

Premiul pentru dialog virtual
: Manuela şi Ale.(chiar am avut cu cine!)

Premiul pentru cel mai credibil visător
: Andrei, pt că nu se ştie niciodată.

Premiul pt cele mai frumoase fotografii: Manuela, indiscutabil.

Premiul pt cei mai neprevăzuţi cititori: Călin şi Sergiu (în amintirea anilor de facultate foarte politehnică) şi, desigur, domnul director.

Premiul pt. cel mai bun făcător de minuni: D. Deocamdată.

Premiul pt. cele mai frumoase scrisori: Ale. Ştie de ce.

Dacă anul n-ar fi început cu pierderea unui prieten şi 1/2 din suflet, cu siguranţă el ar fi primit premiul pentru empatie, pentru că mă putea face să râd, pentru că este singurul om cu care am mers cu ochii închişi în lumea largă...Şi, fără de care, cucta şi complexul n-ar fi avut copertă şi n-ar fi existat.Şi nu-l pot înlocui şi nu vreau. Sună morbid "In memoriam" pentru că trăieşte, dar e chiar în memorie şi atât!Îi mulţumesc pentru că a fost lângă mine şi când divorţam, şi când năşteam şi când alăptam...Chiar din BRX :)

Aş putea scrie mult despre dezamăgiri. În noaptea asta am mai lămurit problema, că de aia nu dorm la ora asta (de data asta n-am mai vb cu Diana în acelaşi timp, ca să am alibi ca în noaptea cu balul, dacă tot e să o luăm metodic, deci m-a vizitat fix cine vreţi!)Da, chestiile programate dau rezultate până la urmă, zic toţi cei care insistă...

A fost un an greu. A fost un an bun. A fost un an în care Ania s-a bucurat mai mult de ambii părinţi, chiar dacă ei evită atât cât chimia le permite să se mai bucure unul de altul. Din păcate, chiar ieri s-a spulberat speranţa că ar mai creşte în mine un sufleţel, dar nu-i nimic, mai încercăm, dacă unii continuă să se mai vrea taţi...:)


La mulţi ani tuturor! Cu sănătate.

9 comentarii:

  1. Imi place ideea asta cu premiile.Poate asa ne-am stii mai clar lucrurile, ce ne-au schimbat putin existenta.Parca e timp de o valorificare,cred ca cu totii ar trebui sa avem vreo lista de genul asta,iar daca nu am avea cu ce si cu cine s-o completam ,atunci ar fi o problema:)

    Multumesc pentru includerea "Manuelei" la doua categorii,cand O vad acolo,pare alta decat mine.

    La multi ani si sarbatori fericite , ne vedem la o noua sedinta foto in 2011!

    RăspundețiȘtergere
  2. P.S:la referintele d-voastra,aseara am citit Iona,desi era si pentru scoala,am citit-o pentru ca asa AM VRUT si nu ca, mi s-a IMPUS.Multumesc inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc FOARTE MULT pentru premii! Şi pentru pozele de ieri! :) Şi pentru... TOT. Am început şi eu, după ce am citit postarea, să-mi fac inventarul pe 2010 (de obicei, îl fac în 31, dar...) şi mi-am dat seama că, deşi v-am cunoscut după ce au trecut trei sferturi din an, am să vă mulţumesc mai mult decât am unora care au fost luaţi în calcul din ianuarie. Şi tot atât vă datorez... şi trebuie să fac ceva (de fapt, foooooarte multe de „ceva”)/cumva (măcar) să mai scadă... că nici mie nu-mi place să rămân datoare. Dar nu ştiu ce/cum. Poate îmi spuneţi dumneavoastră... :)

    La mulţi ani şi dumneavoastră, şi Aniei, şi tuturor celor dragi!

    Ale >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am nevoie de premii de la persoane fara principii. oricata satisfactie stiu ca iti dau prin simpla citire a blog-ului, totusi te rog sa re-editezi textul omitandu-mi numele.

    RăspundețiȘtergere
  5. ''Daca tot ai scris, vreau sa-ti spun aici ca, mai mult ca niciodata, in zilele astea ti-am simtit lipsa. Ca, daca nu era Diana pe mess, in noaptea balului, si nu aveam cu cine vb chiar atunci, cred ca ma apucam de o noua carte.

    Tu nu esti alta.''

    incerc sa inteleg: ce fel de om?

    RăspundețiȘtergere
  6. asta ca sa pot ierta. pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  7. 1.Am şters, dar, pt. viitor, ar trebui să ştii că premiile, ca şi cadourile se acordă/oferă.Nu ţin de nevoi:se dau, nu se iau.
    2. Problema princiipiilor se poate discuta, odata stabilita delimitarea sg/pl. în folosirea persoanei a II-a.Şi din n puncte de vedere.
    3.Nu prea înţeleg întrebarea. Un om cu care m-am întâlnit, în sensul folosit de Noica, adică de care te poţi şi despărţi. Pt. că, de unii, nici măcar atât nu poţi să faci, deşi îi cunoşti, vorbeşti şi te bucuri că dau frumos din cap la ceea ce spui.
    4. Tot de la Noica: eu nu ţin să am dreptate. Până la urmă,vrei să aibă dreptate tot cel pe care îl poţi ierta pentru a-ţi împăca sinele.
    5. Iertările sunt dovada unei mari înţelepciuni, văzută, de multe ori, ca slăbiciune.Pentru oricine.
    6.Ţi s-a spus probabil că nu poţi înţelege, eu ţi-aş fi spus că poţi, cel puţin cât pot şi eu.Pt că amandouă stim ce e nimicul si ce e totul.

    Şterge şi tu.Dar foarte încet.

    RăspundețiȘtergere
  8. Tu eshti la fel eu sunt altul multzumec ca intzelegi intotdeauna tot.

    Mi-e dor de tine oricui i-ar fi.


    Cine-i D.?

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ortografia!;)
    Nu sunt la fel, ca, daca eram, poate stiam cine esti. Inteleg, dar pt asta am facut exercitii..
    Dorul asta...de ce???? Nu cred ca oricui, de obicei expira prin a 11-a, daca debutează intr-a 9-a, şi într-a 9, daca debutează mai repede. Numai că pe mine chiar nu ma intere asta...

    Toată lumea e curioasă de D. E un personaj acum, mai mult decât era obişnuit prin ziare...Un personaj ocupat, care nu citeşte comentarii de genul asta. Care face, nu spune că face.

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...