luni, 14 februarie 2011

Bucurii şi cadouri

Nu pot să zic că am uitat că azi e o zi specială, mai ales pentru unii, totuşi, faptul că e luni a bătut orie altceva: am încurcat testul la a V-a, începând cu data (am scris 14 ianuarie), apoi am formulat aiurea o cerinţă, am lăsat acasă liste, tabele, tot ce ţine de administrativ. În fine, am reuşit să termin de corectat, greu la a 11-a, uşor la a 12-a.

Sper din tot sufletul să fiu în comisia de evaluare a competenţelor lingvistice la una din clasele 12 A, B, E, F sau G. Că la D voi fi sigur. Asta ca să nu-mi amintesc de teatrul pe care l-au jucat unii, când nu mai puteau de drag, ca să…ce?…Măcar că sunt situaţii în care poţi şi altele în care chiar nu poţi să fii sincer….

Sondaj la a 12-a legat de cadouri şi bucurii. Ideea mi-a venit de la D., care mi-a enumerat săptămâna trecută rapid 3 lucruri care-l bucură: lucruri simple, fireşti. Greu la început, am aflat încet- încet că tinerii se bucură la sfârşit de săptămână de câte o petrecere, de prietenii lor, de somn, de libertate, de un pachet de ţigări, de Paşcu, de cumpărături, de dragoste, într-o formă sau alta.

La fel de derutată ca la început, am fost după ore în oraş să caut ceva XXL şi, nu ştiu cum, toate îmi păreau mici şi cam colorate, iar eu vroiam pentru D. ceva alb sau negru, că am văzut că are şi el chestia asta ca şi mine referitoare la haine. Până la urmă am găsit o cămaşă sau aşa ceva şi sper să intre pe el, că zău că mai uşor o să-mi fie să-l scot la un restaurant cu multe oglinzi chiar în timpul unui meci live (apropo de bucuriile amintite de el, 3 în 1), decât să găsesc ceva ca lumea de îmbrăcat în oraşul nostru…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...