duminică, 13 februarie 2011

Optative

Aş tăcea toată ziua. Să se audă muzica, probabil The lost song…
Aş mânca fistic. Foarte încet.
Aş renunţa la o pernă. Pentru D.
Aş viziona un film al lui Woody Allen. Oricare.
Aş avea tălpile calde. Da, de nesomn…
Aş asculta un glas care să mă adoarmă.


Cum ultima dorinţă ar fi fost cel mai greu de îndeplinit şi, totuşi, D. a reuşit-o şi pe asta săptămâna trecută (poate ca răspuns la coborârea mea surprinzătoare, prin lentă înapoi :P), nu-mi rămâne decât să zâmbesc mulţumită . Mâine, poimâine, sâmbătă, duminică…

2 comentarii:

  1. Adik vretzi sa zicetzi ca putetzi face lenta inapoi???? O zi frumoasa k buchetul ala de lalele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare că asta mai pot, deşi mă îndoiam şi eu, că nu am mai încercat de vreo 4 ani;)

    Şi da, buchetul e minunat!:)

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...