duminică, 20 martie 2011

Între timp...

Da, a fost o pauză cam lungă....Între timp, însă:


Am primit cadou bilete de vacanţă :) Mai e o lună şi de-abia aştept (şi nu numai eu - experienţa Praga ne-a lămurit ce bine e să fii sincronizat!) Deci: 16 APRILIE, hai cât mai repede!

Ale a scris o surprinzătoare poveste de viaţă despre relaţia prof-elev. E interesantă perspectiva, capacitatea de a empatiza, introspecţia şi, evident, tema. Personal, cred că textul e valoros datorită tehnicilor narative, inclusiv a finalului deschis. Şi nu discriminează, ceea ce e mare lucru...

D. a renunţat la barbă fix de Sf. Patrick. Şi toată teoria despre masculinitate i s-a dus pe apa...Sălăuţei. În plus, sezonul cauciucurilor de iarnă e pe sfârşite!

Repetiţiile merg, zic eu, destul de bine. Problema e că, dacă nu îmi regăsesc ecoul în XII D, vor fi receptorii cu totul alţii. Deocamdată va începe experimentul: Eu zic, voi scrieţi, eu ascult, voi recitaţi. Cea mai simplă cale de a stimula îndobitocirea...În meniu, sunt de toate: deci serveşti ce ţi se cere!


Ziua aceea, de 15 martie, a fost prea grea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...