miercuri, 6 aprilie 2011

D.G.


N-am primit niciodată flori prin curier. Până azi. N-am primit niciodată deodată 9 trandafiri +4 irişi + 4lalele + 5frezii +17 clopoţei (albi şi mov) +verdeaţă + vas mare +fundă roşie…Până azi.

Nu ştiu ce-am făcut să merit asta. Ceea ce e curios e că s-a vrut discreţie absolută, din moment ce l-a adus un nene la uşă, discreţie pe care o apreciez în mod deosebit, dar despre moment trebuia să scriu…Deschid cu emoţie felicitarea: D.G. :) Astea da coincidenţe…

Mulţumesc. Avea dreptate L. când m –a sunat să-i zic adresa: „ e un gest elegant, dacă îţi zic mai mult, stric surpriza”. Uite că printre alte probleme şi crosuri a găsit timp să intermedieze astfel de gesturi!

Caut în casă un loc unde să pun aranjamentul. Ania a început să culeagă flori din el şi credeam că trebuie să-l protejez. Am înţeles, în timp ce scriu rândurile astea, evident după ce ea a adormit , că nu contează unde stă şi cât de rar va deveni…azi mi-a bucurat sufletul şi casa, aşa cum face clipă de clipă copilul meu! :)

2 comentarii:

  1. Shtiam ca va place sa primiti o singura floare, şi fără ambalaj, ca va plac cele galbene shi de sezon. shi cand primitzi multe le impartzitzi:P

    RăspundețiȘtergere
  2. In general,da...:)Dar numai femeie să nu fii, să nu-ti placa ce-i in foto! Azi am vrut să multumesc personal...nu mi-a prea iesit: ce cuvinte sa gasesc sa spuna mai mult ca gestul???

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...