luni, 4 aprilie 2011

E1

Aşadar: PRIMA EXCURSIE CU IX H!

Multe ar fi de zis/scris…”Multe am văzut şi n-am văzut puţine! Dar, din multe minuni câte există, niciuna nu-i mai mare ca”:

• Spiritul extraordinar de organizare;
• Frecvenţa în aceste 3 zile:67, 71%; (de fapt 19 din 28 +noi 3:D);
• Focul de tabără (preeeeeegătiiiiiiiiit!);
• Vocea lui Paul; (+o vorbă bună pt. că a stat la comp, deşi în foto e Florin!)
• Alice, Ilinca şi Valentina (fără de care am fi avut nevoie de mame)
• Ale…(Ura! Ura! A stat Ania şi fără mine!)
• Mieluţul lui tanti…(obiectiv turistic)
• Altele, ce pot fi doar trăite!:)


Desigur, când mergi într-o excursie, principala grijă pe care o ai, ca „păzitor”, este să nu păţească cineva ceva. Ei bine, nu-i numai atât. Adică, mă frământam eu cu o noapte înainte: „Ce mă fac dacă….nu ştiu să se distreze? Dacă se ceartă? Dacă se iau şi se duc aiurea sau sună după vreun părinte de pe vreun deal unde găsesc o fărâmă de semnal? Dacă beau şi fumează de faţă cu mine? Dacă nu beau deloc? Dacă nu ştiu care e…limita?

N-a fost cazul. Am răsuflat uşurată: au trecut testul cu brio! Chiar nu ştiu să zic ce ar fi trebuit să facă pentru a mă mulţumi mai mult, ca dirigintă…Deci: MULŢUMESC!
Atâta timp cât mai aud Metallica prin cabană, ştiu că totul este şi va fi OK!


P.S. Aveţi cuvântul!















16 comentarii:

  1. A fost cea mai frumoasa excursie...:X:X:X
    sper sa se repete cat de curand...:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tare ca facetzi si altceva decat sa motivatzi absentze si sa ingropatzi subiecte tabu!:***

    RăspundețiȘtergere
  3. Iau eu cuvântul acum! Şi am multe de spus, dar încerc să sintetizez... cât pot eu de mult. :D

    Dacă tot a fost vorba de atitudini (ne)schimbate, pe mine m-a impresionat cel mai mult Ania, pentru că nu m-am aşteptat să vrea să stea cu mine. Şi acum mi-e aşa de dor de ea! Că m-am ataşat mai mult (foarte mult!) de ea zilele astea. :*

    Din experienţa adunată din plimbări, cred că, la obiectivele turistice, pe lângă mieluţ, se mai încadrează şi: găinile (cu tot cu ou, pe care nu avem voie să-l luăm, că e "al găinei" şi nu al nostru), hamu' rău (şi, mai ales, hamu' bun), tractoarele (toate nu-mai-stiu-cate, dar muuulte), calul, lupul, fotoliile şi genţtile (chiar dacă-s obiecte), bradul etc.

    Vocea lui Paul nu am să o uit degrabă şi nici îndemânarea lui în rolul de DJ. A fost singurul dintre băieţi strigat pe nume şi nu "nenea" :))

    Mulţumim Alis, Ili şi Vale că ne-aţi făcut de mâncare şi Florina, Ale B. şi Meda că aţi fost să o cumpăraţi/căraţi!

    Mi-a plăcut foarte muuuuult că am fost prezenţi mulţi (atât fizic, cât şi spiritual) şi mă bucur că mai vrem să mergem în excursie împreună! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. "Mulţumim Alis, Ili şi Vale că ne-aţi făcut de mâncare şi Florina, Ale B. şi Meda că aţi fost să o cumpăraţi/căraţi!"

    Mda...Ei au facut toata treaba 8-|

    RăspundețiȘtergere
  5. Bun... tin sa iau si eu cuvantul... am lasat fetele inainte ca asa e frumos... :))

    Ce sa zic ?...
    Vreau sa multumesc doamnei diriginte pentru ca s-a tinut de cuvant si m-a pomenit pe blog :)) , felicitari fetelor care au avut grija de noi in astea trei zile , ma bucur ca Ania a reusit sa imi retina numele ... ( inseamna ca am fost destul de important :)))) )
    In concluzie a fost o excursie frumoasa si asteptam altele... poate de data asta vine toata lumea.....
    Si cam gata cu vorbitul ca va plictisiti de mine... :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Paaaaaul! Mulţumesc ca ai avut grija sa nu fie afectata comunicarea! Nu zice nimeni ca nu ai facut si altceva, dar noi, aici, evidentiem punctele tari!Deci multumim tuturor pt ++++-urile lor!

    Ale, nu le stiu pe toate, ca tu ai fost ghid...Cu mielul am gasit poza!

    Anonimul cu tabu-ul: ai terminat la Liviu?

    Monica: a fost cea mai frumoasa si singura!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca nu-i Paul nemultumitul, oare cine e? Ca noi tot multumim...

    RăspundețiȘtergere
  8. Într-adevăr, cea mai frumoasă excursie!!!:X:X Mulţumim de laude, mie una mi-a plăcut să fac de mâncare şi sper k v-a şi plăcut! Mersi Alice k nu m-ai lăsat singură!:*:*:)) şi tuturor (dak vreti nume: Ale, Vale, Cristina, Mia, Florina, Meda, Ale Corceac, Ale B. Raluca, Andreea, Zsolt, Gabi, Paul, Florin, Răzvan, Vlad, Ania, d-na dirigintă) Sunt sigură k o să vorbim mult de excursia asta şi o să ne-o amintim mult timp de acum înainte!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ioi! Am uitat-o pe Monicaaa!!:*:* ( stii tu versurile alea ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos ca m'ai uitat...:(:(:(
    se mai intampla...:D

    RăspundețiȘtergere
  11. In primul rand doamna diriginta va multumim ca ne-ati acceptat invitatia...a fost suuuperrb:X...excurstii deastea sa tot fie:))...consider ca toti ne-am descurcat excelent si ma bucur ca am fost "aprope" cum v-ati dorit.Si ma bucur ca am reusit(eu personal) sa cunosc multe persoane din clasa care nu au fost cum credeam ca sunt(in sensul bun binenteles).Deabia astept urmatoarea:X:X..>:D<...

    RăspundețiȘtergere
  12. De voi depinde, stiţi bine :) Poate ajungem şi la Breaza, după ce se mai incalzeste un pic, daca tot avem o invitatie valabila...

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu de-abia astept sa ajungem la Breaza, ca sa pot si vizualiza ceea ce tot aud de la Valentina (sunt curioasa de cascada, in special), sa o cunosc pe mama ei, care ma stie doar din poze. Si pentru a mai petrece astfel de week-enduri, mai multe/cu mai multi!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mie îmi place mai mult la şcoală după excursia asta...parcă şi vouă:) Insa trebuie sa avem grija sa iesim cu bine din toate situatiile dificile in care suntem impinsi de imparat si de supusii lui! ;P

    RăspundețiȘtergere
  15. Da, trebuie!:)

    Mie intradevar imi place mai mult si mi se pare ca suntem SI mai uniti... si stam mai bine la capitolul comunicare interpersonala.:P

    RăspundețiȘtergere
  16. mdaaa ....om ajunge si pe la breaza:)) ne inarmam cu saci de faina:> si mergem la cules de cartofi sau la porumb:)) cat despre excrusie :X da ,a fost o reusita totala:X

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...