joi, 10 noiembrie 2011

BB

Mâine vom petrece, asta e sigur. Cu toţii, elevi şi profesori, părinţi şi sponsori.

Săptămâna asta am adormit cu vocea lui Zsolt şi scrisul Alexandrei şi, indirect, cu privirea Ilincăi. Am scris în dreptul serilor mele 10 H...
Între timp, PMS îmi trimitea muzică. Ştie el din care.
Între timp, a reapărut A. cu un suport moral de neegalat. Cu sms-uri, cu gânduri , cu căldură, cu starea aceea pe care doar un anumit tip de sensibilitate ţi-o poate oferi, chiar şi de departe. Bine că ştim unde suntem! :)

Azi, Mihai mi-a dat un card "fermecat". Nu ştie de ce, că profe a avut o gramada, în tot bilingvul lui rebrenist. Poate pentru că l-am urcat cândva pe scenă, poate pentru că ştiu cine-i Zob şi ce înseamnă Fender sau pur şi simplu pentru că am păşit cu drag în Casa Ema într-o oră de dirigenţie...Cert este că avem 6 premii pentru concursul de Miss şi Mister Boboc CNLR 2011 cu intrări la piscină (care adunate toate dau un nr care apare,numai pt mine, pe cardul de care ziceam!). Mulţumim, Casa Ema! Baftă la concert, Mihai!


P.s. Această postare nu are eticheta "Şcoală"!


4 comentarii:

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...