miercuri, 23 noiembrie 2011

Nişte răspunsuri

...şi dacă ar fi să răspund, n-aş şti tot răspunsul (cândva credeam că există unul singur!) Caut să scriu totuşi nişte răspunsuri şi, cu siguranţă, ceva tot va rămâne uitat...

Îmi plac:
  • poveştile. Poveştile mari, nu chinuite.
  • inelele. Foarte puţine modele.
  • ciocolata cu mentă.
  • cărţile. Cele asortate cu mine.
  • cafeaua de dimineaţă. Şi cu tine.
  • parfumurile. De dimineaţă şi de seara târziu.
  • întoarcerile. Cu mărturisiri.
  • ceasurile de mână. Că sunt acum inutile şi nu vreau să dispară din viaţa mea.
  • întrebările. Bine puse.
  • călătoriile. Cu Adi şi numai cu ea.
  • scrisorile. Să le şi primesc.
  • îmbrăţişările, pupăturile nenumărate, vorbele, jocurile, cântecele cu care Ania îmi umple viaţa. Sunt o mare norocoasă!
Şi o să mai scriu despre asta, mai ales acum, când se apropie decembrie şi nu-mi doresc decât să fie toţi ai mei, până la urmă, sănătoşi.

3 comentarii:

  1. Imi place:să-mi aştern culcuşul printre ale tale cuvinte ca şi acel cocolino din reclame,in acele haine proaspete si pufoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie îmi place să citesc. Să vă citesc. Şi, şi mie, să scriu şi să primesc scrisori. Şi mai multe… :)

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...