miercuri, 28 decembrie 2011

Crăciun

Moş Crăciun a venit. Anul acesta, l-am aşteptat împreună şi ne-a adus tot ce ne-am dorit. Bunicile (două şi agitate) au fost alături de noi, iar Adi nu a lipsit nici de data asta.

12 B a găsit blocul şi şi-a găsit

locul
:) Taaaaaaare mult
m-au bucurat: gestul, prezenţa, atitudinea.
Şi la anul când veniţi...

Ale şi Ilinca au învăţat să pună scutece păpuşilor. Normal, până la urmă toate au adormit. Ms pt ajutor!
A trecut Crăciunul şi sunt aproape mulţumită: mai am 4 oameni cel puţin de văzut şi sper ca zilele următoare să se întâmple...Mâine, Ioana :), Ana zice ea când, la Iuliana vrea şi Ania şi mă opresc aici, pentru că aş putea pune un D (mare în continuare), dacă nu aş şti că el vine fără să sune, nu citeşte ce scriu (şi, în plus, s-a liniştit lumea cu imaginea de personaj fatidic).


E frumos Crăciunul, după mulţi ani în care l-am risipit câte puţin la Colibiţa...Dar a meritat, pentru că acolo e locul în care a început una dintre cele mai frumoase prietenii de care am avut parte, iar colindele de mai jos...înainte de a ajunge pe youtube, au intrat şi au rămas în fiinţa mea.


http://www.youtube.com/watch?v=xUTl18mJzjE
http://www.youtube.com/watch?v=14E0mOZAXbo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...