duminică, 1 ianuarie 2012

Va fi fost


- Mami, dar Revelionul, dacă vine, stă mult?

Evident, replica Aniei ne-a amuzat şi am încercat să-i explic ce inseamnă evenimentul acesta care trebuia să vină, pentru ca şampania pentru copii să poată fi deschisă. Apoi, gândindu-mă la întrebarea ei, mi-am dat seama că e chiar profundă, dacă o luăm în alt sens:pentru mine, Revelionul stă destul de mult...

Şi anul care s-a încheiat a avut nominalizaţi şi câştigători. De data asta, n-o să enumăr categoriile (nu vreau să mă repet şi nici să repet). Aş vrea să le mulţumesc tuturor celor care au reuşit să-mi facă zilele mai bune, cum ar zice Manu, tuturor oamenilor pentru care întâlnirea cu mine rămâne în afara sferei lui TREBUIE, deci prietenilor mei. Oriunde s-ar afla, indiferent de vârstă şi de obiceiuri, de statut şi de freză, de credinţă sau necredinţă, ştiu să construiască un puzzle mereu diferit, dar întotdeauna complet.

Şi, dacă verbul a pleca înseamnă şi a rămâne şi, dacă a deveni este o certitudine şi, dacă a iubi înseamnă a ierta şi, dacă a zâmbi e începutul lui a visa e pentru că există prieteni în viaţa mea. Lumea se schimbă, lumile nu.


Lumea trimite mesaje pentru toată lista. Citesc începutul...Răspund, ca şi cum ar fi scrise numai pentru mine. Simulez naivitate:nu râd, nu plâng, ci scriu. Într-o zi, prostul obicei se va pierde şi vor rămâne celelelte 2 variante: ignoranţa sau personalizarea. Şi când te gândeşti că unii n-ar mai avea senzaţia că "au rezolvat" problema...

A mai trecut un an. Frumos. Limpede. Curat. Ca ochii Aniei!


LA MULŢI ANI, DRAGI PRIETENI! LA MULŢI ANI FIECĂRUIA ÎN PARTE, DE 2012 ORI!

2 comentarii:

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...