sâmbătă, 17 decembrie 2011

Marţi, 13


Am amânat, e clar! Se vede de la o poştă şi de peste o săptămână: cum să fac, ce să pun, cum să concentrez şi, mai ales, cu ce să încep, dacă încă sunt uimită? Poate cu o concluzie: nicicând n-am primit daruri atât de muncite, atât de simţite, atât de de departe, atât de la oameni noi, atât de la vechi prieteni...atât de speciale!

În timp ce ziua mea era şi trecea, mă lăfăiam cu laptopul alături într-un matrimonial  ramadian  cu 27 de proiecte ale grupei Grundtvig (ăsta e un fel de Comenius al Danemarcei) Cine nu ştie cam cum e ambientul, găseşte aici: http://www.ramadabrasov.ro/poze-cazare-hotel-brasov/ :) Am şi pierdut apeluri, dar tot mulţumesc pentru ele.Pentru prima dată, n-a mai contat foarte mult porcul (când se taie, că, no, întâi el şi apoi sărbătorirea mea!:D ), pentru prima dată am apreciat că sunt născută când se colindă...din cauza porcului, n-am găsit niciodată avantajele spirituale ale perioadei :). Of! Mulţumesc oamenilor adunaţi lângă pian care m-au emoţionat şi celor din grupul de lucru care au fost atât de calzi!

N-are rost să fac nominalizări şi nici să fac apologia prieteniei. Cel mai mult mă bucură când oamenii scriu frumos şi iar cuvinte-alfabet m-au copleşit. Pot cita? *Cum n`am mai facut asta niciodata, cum niciodata n`o sa mai sune la fel, cum nici n`as vrea asta, cum e o zi speciala (sau foarte speciala) (sau poate chiar obisnuita), cum .... oricum ar fi, varsta "e doar un numar de purtat pe tricou". (sau nu?)** * * * *Sa spunem ca e primavara. Sau ca ninge. Oricum e bine. Indragita veti fi si daca de maine n`ar mai ploua cu secunde si daca brusc ar conta altceva decat dumneavoastra.* * * *

Draga mea clasă, cartea scrisă de voi, Povestea lui 13, va rămâne unicat la Editura Rebreanu. Ştiu că ferestrele sunt reflexii ale vieţii, ştiu că numai obligaţie nu e ce aţi muncit voi, dar zău că nu ştiu ce să aleg din chestionar ca să fie, cumva, edificator.Încerc şi MULŢUMESC!!!

2. Respiraţiile din ce în ce mai rare lasă literele să se aşeze disciplinat în bănci. De la 1 la 13. În rânduri şi fraze alese aleatoriu. Vreţi să le fiţi profesoară?
3. Excursiile prin alţii pot deveni regăsiri de sine. Excursiile prin tine pot deveni doar priviri stingherite, neadresate. Ele se vor transforma în popasuri. Ştiţi de către cine?
6. Pasărea îmblânzită poate că vă stă pe umăr. Pasărea îmblânzită nu cred că se ştie, nu cred că vă ştie. Pasărea îmblânzită e mereu aproape. O vedeţi?
8. Exprimarea se măsoară încă în multe semne de întrebare. Se rătăceşte de multe ori, printre virgule lipsă sau continue. Credeţi într-una fără semne de punctuaţie?
10.  Estul nu e un punct exact. Nu e de încredere. Soarele ne poate răsări şi din Vest şi chiar din Nord. Vi s-a întâmplat să răsară din Sud?
11. Călcâiul trebuie să fie ţinta, ca să poţi câştiga mereu. Nu doar cel al lui Ahile e vulnerabil. Acum ne luptăm cu Timpul. Vrem ca azi să rămână întotdeauna azi. Îi puteţi ochi călcâiul?




P.S. Ania mi-a cântat primul La mulţi ani din viata ei. De 4 ori Mulţi ani trăiască, încheiat cu maaaamaaa! :)







Un comentariu:

  1. Nu ştiu sigur dacă răspunsul tuturor întrebărilor e DA şi nici de ce, dar ceea ce sunt sigură că ştiu e că celei cu numărul 11 îi corespunde clar acest răspuns. Se vede: când citesc postarea, ziua devine iar 13... decembrie. Aşadar, la mulţi ani! :* Ale

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...