miercuri, 1 februarie 2012

Andrei

Caut ceva pe blog mânată de o idee competitivă a lui Ale şi văd un membru nou instalat bine mersi in fruntea listei. Ce frumos - îmi zic- şi dau click să văd ce blog are omu' despre care fostul dirig zicea că e "prea artist pentru info".

Nu cred că domeniile se exclud sau nu ar trebui, însă bănuiesc că nu interesează pe nimeni ceva opţionale măcar, care să adune sub aceeaşi umbrelă 2 pasiuni. În fine, noi l-am primit cu drag  şi sper că nu regretă alegerea făcută.

Înţeleg că ne face poze în excursia care începe vineri: are cu ce şi se pare că are şi cine. Zic asta pentru că am răsfoit, am privit, am citit, am reluat....asta: http://andreicherejaphotography.blogspot.com/2012/01/bumerang.html

Frumos! Felicitări, Andrei! Şi să ajungi unde vrei!

2 comentarii:

  1. Vreau să vă mulțumesc și dumneavoastră și clasei pentru călduroasa primire... În sfârșit mă simt.......acasă :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur. N-am scris de teatru...dar tre sa vad intai! ;)

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...