luni, 26 aprilie 2010

Bucurii

Două bucurii, azi, in suplimentul Şcoala şi Educaţie al ziarului Adevărul: Robert şi Andrei, primul la rubrica intitulată „Campionul din curtea şcolii”, al doilea la „Ce nu-mi place la liceul meu”. Copii frumoşi din familii frumoase, foşti elevi de care-mi amintesc cu drag şi un pic de nostalgie.

http://www.adevarul.ro/scoala_educatie/clasele_cinci_opt/Campionul_din_curtea_scolii-Cand_dansez_ma_simt_liber_0_250775346.html

http://www.adevarul.ro/scoala_educatie/liceu/Ce_nu-mi_place_la_liceul_meu-Facem_prea_putin_sport_0_250775353.html


Duminică a apărut în Adevărul de seară şi un portret al lui Andrei, după ce alte două colege de clasă, Ana şi Patricia,s-au bucurat de interesul presei. Felicitări, XI C! Cu siguranţă, vor continua portretele din cea mai tare clasă din Liviu! :)

http://www.adevarul.ro/locale/bistrita/Andrei_Mihancea-_-O_zi_la_scoala_e_ca_un_drum_lung_cu_metroul_0_250774963.html


Şi, dacă pentru Andrei, „ o zi la şcoală e ca un lung drum cu metroul", atunci pot să spun că mi-a reţinut atenţia într-o zi o staţie în care un elev m-a cerut voie să-mi ofere un cadou. A fost momentul în care am început să mă gândesc că gestul de a oferi ceva cuiva necesită acordul reciproc, că nu poţi pune eticheta „surpriză” sau „calitate” sau „ necesitate” pe ceea ce îţi propui să dăruieşti. Mulţumesc pt. CD, Andrei, şi mai ales pt. lecţie. Ar mai fi multe de spus despre tine, dar cum le cunoşti deja, să lăsăm cititorii să-şi facă treaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...