marți, 27 aprilie 2010

Rollin Radio

Când am auzit prima dată că am în faţă o persoană care are un post de radio online, nici măcar n-am făcut efortul de a-mi ascunde admiraţia:). Mihai era în clasa a IX-a şi a înfiinţat CNLR radio atât pentru a propune ascultătorilor piese noi, cât şi pentru a le da şansa de a face dedicaţii. În afară de manele, poţi asculta orice gen: de la hip-hop la rock , drumm and bass, dubstep şi reggae.

Între timp, i-a schimbat denumirea, influenţat de o piesă de la Limp Bizkit, Rollin şi, chiar dacă nu funcţioneaz non-stop, deoarece nu posedă server pentru aşa ceva, Dj Pascu ştie ce vrea şi, când nu face sporturi extreme, ne aduce muzică în casă şi în suflet. Mulţumesc pentru toate dedicaţiile şi celor 2 ani de activitate să li se adauge mulţi înainte!


Ascultă şi tu!

3 comentarii:

  1. Ma bucur ca am nimerit aici.Undeva unde s-ar putea numi:acasa:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da, te re-cunosc si nu-mi vine sa cred ca au trecut 3 ani...Ti-am urmarit evolutia si e spectaculoasa, la scris cel putin! Multumesc pentru atentie si, chiar daca n-am spus-o pana acum, in inima mea ai ramas in prima banca, alaturi de Razvan! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot ce-mi ramane ,e sa zambesc cu putina nostalgie:)

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...