luni, 17 mai 2010

Ecouri

Cartea dumneavoastra "Cucta" a ajuns astazi absolut intamplator in mainile mele si vreau sa va marturisesc ca a fost cel mai valoros cadou pe care l-am primit astazi, la varsta majoratului...: sansa de a intra atat de adanc in gandurile si simtirile unei femei care mi-a plakut intotdeauna ca profesoara dar care astazi imi place enorm ca femeie, ca om integru, capabil de foarte multe.e foarte reusita cartea...si foarte veridica...si devine cartea din care scot cele mai multe citate dupa "clar de femeie" a lui Romain Gary. In mod paradoxal ambele carti au legatura cu 2 profesoare de romana pe care le admir,dar care sunt atat de diferite ca femei...si asa ma face sa cred ca intr-o mai mare sau mai mica masura, sunt oamenii care m-au format, oamenii pe care ii admir. Si chiar daca dumneavoastra nu ati apucat sa va terminati misiunea de a ma forma in doar un semestru in care mi-ati fost profesoara in clasa a 6 a, prin cartea aceasta puteti spune ca ati incheiat procesul... Si daca ma intreaba cineva maine daca ma simt mai matura trecand astazi peste pragul de 18 ani, am sa raspund ca da...si nu pentru ca modificarea aceasta ar veni asa brusc intr-o zi odata cu modificarea varstei pe hi5 ci pentru ca am citit aceasta carte. Multumesc!...o s-o recomand si recomand...

Cuvintele Andreei m-au făcut să mă apuc de Complexul Penelopa. După ce a citit-o, am înţeles că s-a hotărât să scrie versuri. Îi doresc şi va avea mult succes, sunt sigură, mai ales că acum este în mediul universitar :)

Eu nu am scris poezie, ci nişte jocuri de cuvinte, plecând de la ideea că Ulise
este de fapt deţinătorul Complexului Penelopa, mai ales după ce a studiat la o universitate numită Calipso :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...