miercuri, 20 octombrie 2010

20.10.2010

Spuneam, într-o doară, la începutul anului, că aştept ziua de 20 octombrie. Anul acesta, arată aşa: 20.10.2010.

Pare o zi perfectă, o perfectă zi perfectă, cum scrie Ema la status, o zi pe care am ales-o să te mai sun o dată, după atâta timp de tăcere. Şi asta am făcut, mă bucur că n-ai răspuns, că nu mai ştiam să te întreb altceva decât banalul Ce mai faci? de care ne amuzam cândva… Aşadar, prietene, am făcut ce-am zis şi m-am lămurit că misterioasa ta dispariţie e de fapt un act atent programat. Fugi de o iubită către alta, dar de o prietenă, că-ţi schimbi iubita! Câte semne de întrebare rămân?Vroiai să văd cum e: trebuia să ştii că mă descurc cumva. Viii cu viii…

Aş fi vrut să nu-ţi pese atât. Probabil că m-ai iubit prea mult atunci, când eu habar nu aveam că ştii conjuga astfel de verbe. Ai vrut să câştigi? Ai câştigat: cel mai greu e să pierzi un prieten!


P.S. Mulţumesc pt că ai făcut să existe şi Complexul Penelopa. Caut ceva cu/despre tine




Al treilea

Pe Dali l-am găsit împreună în fragmente de jurnal
şi câteva însemnări ne-au convins să-l ţinem alături.
Apoi tu l-ai înţeles şi mi l-ai oferit îmbunătăţit,
ca să-l pot şi eu pricepe, pe el şi pe tine.
Nu l-am împărţit niciodată, dar, dac-ar fi s-o facem
tu ai lua lebedele şi eu elefanţii.

Ştim amândoi cine e cu picioarele pe pământ.

3 comentarii:

  1. hmmm... nu e cel mai placut lucru de pe pamant sa te piarda cineva ca prieten. imi pare rau. :(

    sa mai scrii, ca eu urmaresc statusuri si offline-uri pe mess :D

    patricia

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaa, Patricia, stiu ca stii;)

    Eu, cateodata, prefer sa pierd, dar sa fiu impacata cu mine insami, chiar daca...

    Imi lipsesc starile alea despre care povesteam noi de vreo doi ani si ceva, printre merele verzi!

    Imediat, e sfarsit de octombrie:)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos si nu asi fi aflat de saitul acesta aca nu miar fi spus alexandre turcu fastcinant atit de tomantic si ..fara cuvinte

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...