joi, 20 ianuarie 2011

Aşa numa'

Ştiu, subiectul este delicat. Ştiu, nu există reţete pentru nimic. Ştiu, e greu, din ce în ce mai greu. Ştiu că suntem afectaţi, indirect, cu toţii.

Nu există programe generale şi nici circumstanţe în care poţi să urmezi unul personalizat. Am căutat cu Corneliu ceva: subiecţii s-au autoevaluat ca fiind "în regulă". Nu au timp, deci nu mai căutăm să ne facem noi pentru ei.

Tăcem. Aşteptăm. Citim. De pildă, pe blogul lui Liviu. Nu l-am mai accesat de mult, dar azi l-am găsit la statusul unei colege. Apoi la statusul unei eleve şi...iată-l:

http://liviualexa.ro/2011/01/20/cat-de-prost-trebuie-sa-fii-sa-consumi-etnobotanice/

6 comentarii:

  1. Astia is dusi cu pluta in lumea lor, nici naiba nu-i mai intelege si nici nu merita sa-i ajute nimeni. II faina ideia cu ierbaru ala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am vrut să arat cu degetul, ci să-mi exprim o tristeţe şi poate o neputinţă. Cred că oricine merita ajutat, mai ales dacă visele devin realitate doar in acest mod, când poţi să spui orice şi nimeni nu te mai ia in serios...

    RăspundețiȘtergere
  3. Poi de ce sa ajuti sa zica apoi ca esti fraer? S-apoi parintii habarnau , sa se uite mai bine sa-i ajute ei, ca is a lor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai tu dreptate in felul tau :) Nu ştiu cine eşti, dar cred că ştiu despre ce vorbeşti.Până la urmă, află şi părinţii, dar, de cele mai mute ori intr-un mod nefericit (are grija cineva, cumva să le spuna direct, asa, ca pe-o sentinta sau eticheta...

    Nu ma intereseaza cum ma judeca nici "visătorii", nici prietenii lor. Toti cautam senzationalul, dar trebuie sa ne pastram conditia.

    Cred ca esti fata si nu din scoala noastra...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-s din Liviu da am prieteni multi acolo. Imi place blogu asta ca parca ii mai interesanta scoala asa. Va stiu din vedere si din auzite si cred ca sunteti o profa cu piciorele pe pamant si fara figuri ca altii. Multi citesc ce scrieti si de abea asteapta sa postati ceva nou. Va doresc sa continuati!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, inteleg ca e un compliment, desi eu n-as indrazni să spun asta despre mine:)

    Din fericire, la scoala nu ai timp sa te plictisesti, ca in alte servicii.Mie imi place si cred ca asta se vede in tot ce fac in clasa, chiar riscand de multe ori sa fiu inteleasa prea tarziu...

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...