vineri, 25 martie 2011

D(ispariţie)

Apar întrebări legate de D. Altele. Unde este? Ce face? Toate tentativele mele de a-l elimina, ca personaj, au fost semieşecuri. D. place. D. le place. D. e foarte bun, cresc accesările datorită lui D.

De multe ori i-am spus:- D., pentru mine tu nu eşti frumos, eşti important! Râde, râde şi normal că întreabă: -Cum adică nu-s frumos???


D. a dispărut. Pur şi simplu. Cred că a trecut graniţa, dar tot atât de probabil ar fi să se uite la TV. D. trăieşte esenţial, iar principala preocupare este să nu fiu supărată.(Nu sunt, nu mă crede niciodată)

D. mă întreabă cine-i D. Toţi mă întreabă cine-i D. Nu e un iubit(vai, ce simplu ar fi) şi nici fost soţ(cine zice asta sigur nu ştie nimic). Totuşi câteodată, D. e jumătatea lui O, desigur, în momente de necesară delimitare.Dacă ar fi d., atunci slavii l-ar vedea g., dar alfabetul chirilic e pentru credincioşi.

D. mă ajută, mă cară în braţe şi nu se teme să aibă copii. Se teme doar să nu se îndrăgostească.

9 comentarii:

  1. A disparut pentru ca d-voastra ati dorit acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, in general se intampla ce-mi doresc!:)

    Dar D. chiar a disparut vreo 3 zile şi azi s-a reîntors, desigur ca să mă întrebe dacă sunt supărată...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si tot nu va crede cand spuneti ca nu sunteti suparata? Sau sunteti acum?

    D. nu si-a dat seamma cine-i D.?:)

    Ale

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, nu sunt!

    Din când în când, D. uită cine este!


    P.S. Ştiu când scrie Ale:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Iarasi am dat prea multe detalii?:D

    Inseamna ca nu mai trebuie sa ma semnez!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. D. e tot acolo...cel putin o perioada...apoi, habar nam.cine stie?

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...