luni, 28 martie 2011

Alte planuri

Mi-am amintit azi titlul poeziei lui Nichita Stănescu: Înapoierea cheii. Da, incipitul e identic cu finalul şi..."sună" aşa:

Mi-e dor să pot
să nu-mi mai fie
dor de tine.


Preocupată fiind de planuri şi repere, n-am mai dat un răspuns cu care eram datoare...până acum. Eu aş fi insistat pe subiectul DOR şi pe adverbul MAI, dacă aş fi primit tema aceea :)


În rest, până la vacanţă: 4 note+teza. Apoi ne luăm rămas bun, pe îndelete şi în registre diferite... Mâine, alte planuri!

5 comentarii:

  1. Nicio generatie nu "scapă" fara surprize finale de la dvs? Imi amintesc cat am fost noi de marcati...eram pe spate toti...sper ca mai aveti tricoul!!! mi-i dor sa nu-mi mai fie dor :*

    RăspundețiȘtergere
  2. OOOOO..recunosc clasa(după tricou!), dar persoana...ştiu numai cine chiar nu poate fi:):(

    Dacă am scris o piesă de teatru pentru voi, cu siguranţă am fost şi eu marcată...Dar nu eraţi pe spate, ci pe faţă (cel puţin pe tricoul meu!:)

    Nu ştiu în ce măsură surprizele astea mai au efect, dar de făcut le fac, aşa, pentru cei care pot înţelege şi pentrumine, să fiu împăcată. Iar clasa a IX-a îmi sunt alături, dornici să iasă ceva bun. Cam cum eraţi voi în Genaia...

    Dorul apare când păşeşti în Valea Plângerii, Făt-Frumos! :) Hai acasă, că împlinim 100 de ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Peste 2 ani :))Ca-n piesa aia de teatru...

    RăspundețiȘtergere
  4. ok. Să stii ca acum avem tricouri noi;)

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...