duminică, 7 august 2011

10

  1. Cuvintele tale au desfiinţat depărtarea.
  2. Ceea ce pui după virgulă mă cutremură.
  3. Ceea ce pun după virgulă îmi aminteşte că n-am mai scris/spus asta nimănui, niciodată.
  4. Visele în care dispari îmi amintesc cât de norocoasă mă simt că, în realitate, eşti.
  5. Râsul tău marchează clar intervalul meu de timp pe care il numesc fericire.
  6. Inspir fumul ţigării tale cu pofta unui naufragiat dependent de naufragii.
  7. Vama e veche şi direcţia e 5.
  8. Dimineţile noastre aduc somnul în stare de orice.
  9. "In your eyes, i see the doorway to a thousand churches. (Peter Gabriel)
  10. Sunt a ta.

3 comentarii:

  1. Incerc sa gasesc cele 10 intamplari ciudate si minunea. :) Ale

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos exerciţiu de intertext :)) De ce se gândeşte lumea la Florin Chilian? Poate pentru că îmi place, chiar dacă...

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...