duminică, 4 septembrie 2011

De aia

traversez nopţi lungi de somn infipt în borcane cu cenuşă
10 apeluri pierdute mă lasă la fel de caldă precum m-au găsit
nu, nu răspund noaptea, am şi eu un timp favorabil
şi foarte probabil.


uneori urletul tău lasă în mine inceputuri
vai, o zi liberă, u-na, u-na!
totusi te-am clasat şi pe tine destul de repede
în arhiva cu pereţi de ceară (nu miroşi a nimic).

nu pot face nimic să nu se răsucească unii
de-i apucă iubirea simultan cu fuga
şi după 9 sau 5 sau nişte ani se întorc să zică
ce păcat, ce păcat!

noaptea dorm cu nişte borcane goale
pregătite să primească cenuşă
de aia nu răspund la telefon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...