luni, 5 septembrie 2011

Urmări

După cum deja m-am obişnuit, primesc comentarii la postări mai ales neoficial, ascunse de ochii lumii. Pentru că textul DE AIA l-am etichetat ca fiind ficţiune, mesajul a fost mai ascuns decât de obicei, dar poate că elementele pe care le-am folosit se băteau simţitor de biografia unora. Aşadar, au apărut 3 destinatari clar conturaţi (în propriii ochi), care au spus aşa:
  1. Claudiu: Lasă borcanele şi răspunde!
  2. G. : Eu nu am fugit!
  3. D. : ................ (adică nimic, dar a continuat să sune şi noaptea trecută de 5 ori, aşa, ca să mă lămuresc şi eu cam ce efect are scrisul meu pentru viaţa lui! :D )
P.S. Eu m-am jucat cu nişte cuvinte şi nu m-am gândit decât că, mie personal, îmi place mai mult de mine ziua decât noaptea. În plus, G. nu a fugit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...