joi, 8 decembrie 2011

Cerc de schimb



Azi am numărat oamenii care vor munci pentru mine săptămâna viitoare: 12. Nu mă simt deloc bine din cauza asta, dar mă liniştesc la gândul că şi eu voi munci pentru alţii şi, până la urmă, fac un efort mai mare...

Azi iar mi-a plăcut la şcoală, chiar şi fără cafea şi presimt că sfârşitul ăsta de semestru va fi aşa cum trebuie: cu gânduri bune pentru toţi. Mă mir câte ştie lumea despre comunicare şi, cu toate acestea, ce multe auzim şi ce puţine ascultăm! Un Cerc de schimb:

Cu moneda aceea puteam să-mi iau chestii serioase:
o vacanţă cum se poartă, prin orient,
o pereche de sandale cu rochie cu tot
sau chiar nişte aur de atârnat şi de luat ochii.
Am stat cu ea în buzunar şi nu-mi pare deloc rău,
oricând poate apărea ocazia cea mai bună.

Aş da-o cuiva pentru  un joc de-a ascultatul.

Un comentariu:

  1. Şi eu aş da-o...:) Dar ce să faci când unii te ascultă fără să ţi-o ceară şi celorlalţi nu le place să se joace? Cel puţin nu jocul ăsta.

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...