miercuri, 7 decembrie 2011

Cerc disciplinat




În sfârşit, a ieşit la 12 B un colocviu. Cam de 90 de minute. E adevărat, am stat şi eu în bancă (de fapt, aproape). Dar măcar nu am vorbit singură şi am primit răspunsuri care să mă mulţumească. Desigur, am simţit capete lipsă (dacă citeşti, să ştii că nu am uitat că ţi-ai notat în caiet despre balaur! )
Sper să iasă mai bine până la urmă: e o luptă cu  idei şi cuvinte potrivite. De aceea, mă opresc acum la un Cerc disciplinat:

Când am cutezat prima dată să mă lupt cu ideile,
mi-am certat aprig cuvintele.
Se-ngrămădeau care mai de care să prindă un loc bun
la bătălia de gală, la marele asalt.
Uite-aşa, am fost în stare să formez echipe hotărâte
să facă cel mai adesea ronduri de noapte.

Azi, tastatura şterge ce sună prea tare, ce e prea crud sau prea aproape.

2 comentarii:

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...