marți, 13 martie 2012

Ne despărţim?

Cât durează un blog? Care îi este termenul de valabilitate? De ce şi pentru ce să renunţi la el? E mare sau mic la aproape 3 ani cât împlineşte în aprilie? Ce mă fac fără el? Unde-mi aranjez oglinzile?

Sunt întrebări fireşti pe care nu are sens să le ascund cititorilor mei, atâţia câţi au mai rămas, atâţia câţi au mai devenit...E timpul să ne luăm la revedere. Nu-i uşor: e senzaţia pe care am avut-o în momentul în care Cucta n-a mai fost a mea, e conştientizarea faptului că despărţirea e doar un ritual, că amintirea e unitatea de măsură.

Se spune că dragostea durează 3 ani. Cam cât blogul acesta...Sunt fericită: "Vom face altul de sus în jos/ Altul mai trainic şi mai frumos"! Cu bine, cu tine, cu mine!

9 comentarii:

  1. Ciprian Tomoiaga14 martie 2012 la 17:34

    ma cam intristeaza postul acesta, dar prin curaj cand vad "Etichete" :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate, eticheta e cheia, deci e de bine...:)Pur si simplu incredibil de bine, numai ca astept detalii ca sa lamuresc! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ha!ha! Am vazut rezultatele:**** da nu tre sa mergeti in Bucuresti? Daca v-au ales din peste 80 e tot pt cum ati scris pe blogul asta...felicitari: o sa aveti la cititori!!!La cum o stiu eu pe Alice Nastase chiar ca iese treaba buna! De-abia astept sa vad cum arata!Pupici de departe si de aproape, in asteptarea revederii!:H

    RăspundețiȘtergere
  4. gata blog?!? cine a zis chestia cu dragostea dureaza trei ani a fost un norocos prins la locul potrivit in momentul potrivit...daca zicea 4 ani? si dragostea cuiva dureaza 4 ani.atunci se iau 4 ani ca reper? blogul e totusi o poarta care sta mereu deschisa spre dumneavoastra si care nu asteapta sa batem si sa punem intrebari banale si stupide si cliseice...blogul ne spune,,,dumneavoastra ne spuneti, prin el...cum ramane cu toata schema comunicarii...daca nu exista canalul ce ramane?

    RăspundețiȘtergere
  5. Refuz să cred asta!Nu si nu!Mai aducem oglinzi...sau mai luăm din ele!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Incredibil cate solutii incep sa apara!:)

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...