vineri, 20 aprilie 2012

Ce (mai) fac...

......când nu-mi găsesc locul:


  1. Scriu ce fac când nu-mi găsesc locul.
  2. Ascult Tracy Chapman.
  3.  Citesc jurnalul lui dirigu'.
  4. Adun un sac de haine inutile şi le las lângă un tomberon.
  5.  Îmi cumpăr un tricou (Puma, de obicei)
  6.  Caut un sac de box şi mă tot întreb de ce nu-l mai găsesc în sala aia de sport (ar trebui să fie la fiecare colţ de stradă, multe s-ar rezolva…)
  7.  Bat mingea cu putere şi arunc la coş (am avut şi cu cine, ca mai erau doi pe terenul de la şcoală care nu mă cunoşteau şi au putut să mă aprecieze obiectiv!)
  8. Şterg o tablă (da, gen Tabula rasa!)
  9. Intru într-o sală de clasă şi privesc catedra dintr-o bancă (cine ştie...poate-o fac să dispară!)
  10.  Mă abţin  să accept compensaţii de altă natură.

7 comentarii:

  1. Mai ştiţi ce am zis când am văzut jurnalul?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu,chiar ca nu...Iar pe Claudiu il gasesti Un anotimp in Berceni ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am zis că îl puteţi avea pe-al dumneavoastră. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. P.S. L-am găsit. ;) Şi am fost surprinsă că e ACEL Claudiu :P

    RăspundețiȘtergere
  5. :))))))) Macar tu...Mno, poate si Dan :)Stie si Manu, ca-i in zona :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe principiu piesei:Alice, who the fuck is Alice?:))

    RăspundețiȘtergere
  7. EXACT! [poate trebuia scris asta pe tabla din stanga,in paralel, cine stie ce-ar fi iesit si cat aveam de sters!]Ma tot gandesc la gesturile-bumerang: ioi cate mai incasez! LA MULTI ANI SA TRAIESC!:fî

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...