miercuri, 11 aprilie 2012

Răscoliri

Îmi petrec vacanţa cu răscoliri: sertare, dulapuri, cărţi, amintiri. Mai mult din anii de liceu, dacă tot se apropie Marea reîntâlnire (şi cred că mai întrezăresc un motiv...). Nu prea am ce revedea, poze prea puţine, filme deloc, nici măcar imagini rătăcite prin memorie şi asta mă întristează un pic. În schimb, muzica, asta e singura în măsură să aducă stările de-atunci şi să inducă altele. Salvarea vine de unde nu te aştepţi. Glasul lui Mark Knopfler mi-a umplut casa şi sufletul zilele astea:
 http://www.trilulilu.ro/muzica-acustica/dire-straits-brothers-in-arms-full-album


There's so many different worlds


So many different suns
And we have just one world
But we live in different ones.

P.S. Nu am uitat nici de coregrafia mea pe începutul  piesei One de la Metallica de pe  vremea când mai funcţiona încă trupa Aster.(Poate pentru că Horaţiu şi-a lăsat chitara şi mi-a dat o floare, Doamne, că eram numai într-a noua!) Se pare că aveam ceva cu războiul...Şi când te gândeşti că devoram filme de acest gen de-abia acum 2 ani, de când cu Bands of Brothers şi asta numai din vina producătorilor Tom Hanks şi Steven Spielberg! (şi a lui Adi :P)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...