duminică, 8 aprilie 2012

Altfel


Când am aflat că şi grădiniţa poate fi altfel în săptămâna recent încheiată, nu îmi puteam imagina că Ania va merge în trei excursii, iar eu numai în una...Aşa că ea a ajuns şi la Turda şi la Târgu-Mureş şi, în plus, şi-a văzut educatoarele zburând, ceea ce în copilăria mea era poveste din "categoria grea". Eu am învăţat un semn nou (cu toate cele 5 degete) după Jocurile foamei, am reţinut vorbe memorabile din discursurile colegilor mei şi, să zicem, nu mi-am irosit în zadar energia...Vineri, pe la 1 şi ceva, încă mai eram Altfel prin şcoală câţiva :)

Ale a plecat la Piteşti cu inima strânsă şi cu regretul că debutul meu în spaţiul Tango se va petrece în lipsa ei. Sper că toate telefoanele date/primite au liniştit-o oarecum în privinţa asta. Şi, da, mă găsiţi aici: http://georgeta.revistatango.ro/ 
Ale a lucrat prea mult...dar a luat 120 de puncte la proba orală şi ar trebui să înţeleagă că ideea de succes e Altfel pentru mine!

Adi s-a întors din Irlanda cu convingerea că nu numai berea e bună acolo, ci şi muzica. Mi-a lipsit, ea şi timpul nostru de SPA. Sperăm să recuperăm cumva Altfel, poate în septembrie!

Cred, foarte mult cred, că am parte de o prietenie Altfel.Dacă aş plasa-o doar în domeniul ideilor, aş greşi. Dacă i-aş spune zorzoane de complimente, aş risipi-o. Dacă aş grăbi-o, aş regreta. Dacă aş planifica-o, n-ar ieşi. Important e că se întâmplă: nu, nu e coincidenţă, tot ceea ce pare aşa e doar rezultatul forţei de a-l gândi pe celălalt, de a-l aduce în cale. Am mai trăit asta, Altfel, într-o vreme în care iubeam doar.

Mulţumesc tuturor pentru urări.Tuturor celor care au ştiut/şi-au amintit azi că mă cheamă şi Altfel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...