joi, 30 mai 2013

Prezenţe

N-am fost acolo, dar gândul mi-a stat. Iniţial, credeam că n-o să am de-a face anul acesta cu festivitatea de absolvire, drept urmare am făcut cu Ania şi Cristina serbări de grădi...

La 8 fără un sfert, Ilinca îmi scrie că a fost bine, foarte bine. O mamă îmi confirmă. Apoi o colegă. Şi încă una. O sun pe Ale :eeeeeeeeeeeeeee , a ieşit!

Deodată mă apucă aşa un drag. Fetele astea ale mele au 18 ani şi încă mă ascultă. Mulţumesc, Ale, că ai scris, mulţumesc, Ilinca, pentru prezentare, încerc mâine să pun discursul pe site-ul şcolii (există cereri deja :D) şi sigur vor mai fi persoane care vor recunoaşte trimiterile la Celelalte Cuvinte, la Lao Zi , la ce înseamnă decalog şi dar şi nedespărţire.

Hmmm, în seara asta nu prea-mi încap în piele! Şi toată lumea ştie că n-am fost acolo...

4 comentarii:

  1. sa il puneti pe site, sa vad si io ce l-a lsat pe director fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Il pun aici, dacă chiar nu se poate, desi m-as mira să nu fie domnul director de acord, mai ales că acum două zile s-a trezit cu un mail de la Colegiul Naţional Mircea cel Bătrân, prin care era anunţat că Ale a câştigat Marele Premiu la Concursul de creaţie adresat ACC. Deci ştie de ce nu mai are ce zice după un asemenea discurs...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioi, Ilinca...azi fix 18 şi jumatate :D

    RăspundețiȘtergere

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...