miercuri, 17 septembrie 2014

Cine rămâne

Cine îmi scrie frumos şi constant, nervos şi constant, duios şi constant.
Cine îmi ştie gândurile.Îmi amână dorinţele.
Cine răspunde la întrebări nepuse, la nevoi nenumite.
Cine se dă peste cap să iasă ceva, cine tace şi ştie că iese ceva.
Cine nu uită, cine nu se uită.
Cine se întoarce, mai ales cine se întoarce.
Cine păşeşte deodată cu mine şi nu oboseşte.
Cine mă poate face să promit.
Cine ştie ce e în ladă.
Cine asortează cadourile şi culege florile.
Cine e oglindă şi nu fuge.
Cine mă învie cu un telefon.
Cine mă lasă să greşesc.Cine mă obligă.
Cine mă citeşte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...