vineri, 30 decembrie 2016

Draft

N-am laptop viabil, n-am internet ok, n-am timp, nu stiu cum si ce, n-am diacritice. N-am somn.

Sa nu se termine anul si sa nu scriu nimic. Macar despre blocaj, inertie si amanari. Si despre prieteni. Despre putinii care ma asteapta in varianta nonvegetativa. Mi s-a terminat mie rabdarea si am zis: 3-4 carti pe saptamana (zi/noapte, gata cu somnul-pufulete!) si cateva randuri scrise(neaparat cateva-exercitiu!). Nu-i  vreme, e timp dulce faurit.

Sa nu se termine anul letargic. Mi-am schimbat sangele si asta, inca nou, e amortit de confort. Dar nu e dupa el…Pentru ca un Ge scris simplu intr-un mesaj imi aduce aminte ca nimic din ceea ce a fost aproape nu poate ramane decat aproape. Pentru ca nu exista acolo si pentru ca spatiul acesta nu e chiar virtual.



La multi ani, prieteni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...