vineri, 14 mai 2010

Racul şi mama lui

Am citit, absolut din întâmplare, nişte lucruri legate de caracteristicile zodiilor şi, pentru că eu am iesit din Săgetător şi stau în aştepare în cea de-a 13-a zodie, m-am uitat la Rac, aşa, ca să văd dacă este Claudiu unul adevărat. Am găsit că:


Racii se scuză aşa: Am simtit ca trebuie sa fac acest lucru. Asa am simtit. E o traditie pe care a trebuit sa o urmez. Am fost obligat sa fac asta. Totul a inceput in copilarie.De fapt, mama m-a sfatuit sa fac asta.

La întrebarea: "De câţi raci este nevoie ca să schimbi un bec?", răspunsul e:Mama lor il va schimba pentru ei. Iar daca ea nu este prin preajma, atunci vor aprinde o lumanare. Dumnezeu este intotdeauna alaturi de ei.

Dacă nativii din fiecare zodie ar fi să zică o rugăciune, a racilor ar suna aşa:
-Doamne, pentru mine esti ca un tata. Vreau sa ma pot baza pe tine, sa imi dai siguranta, mai ales acum in momente grele cand mama este atat de departe de mine.


Concluzia e, cred, foarte clară!

Mi-am amintit o întâmplare din anii de liceu, când Claudiu o supărase foarte tare pe mama lui, ea se enervase, iar eu, fiind prin preajmă, i-am zis să facă ceva să o calmeze. Mi-a dat dreptate. A luat chitara, s-a dus în bucătărie lângă ea şi a început să cânte: Mulţumesc, iubită mamă/steaua mea din zori de zi,/Fără tine-mi este teamă... Evident că mama a început să plângă, s-au îmbrăţişat şi eu am văzut o legătură atât de puternică între ei, încât m-am minunat.
Să fie din cauza zodiei?


Claudiu îi mai cântă şi acum: ei, mie, nouă...:)

Un comentariu:

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...