vineri, 7 ianuarie 2011

D.

Deşi, iniţial, vroiam să mai amân puţin să scriu despre D., o să punctez nişte lucruri, pentru cei foarte curioşi şi nerăbdători. Da, şi cele…

Nu cred că e edificator numele unei persoane, ci motivul pentru care ea reuşeşte să atragă atenţia. Aşa că, dacă ar fi să dau un răspuns la întrebarea: „ Şi ce are D. acesta aşa de special?”, el ar presupune îndemnul la…a citi, deci la efort. Cine e dispus să încerce să găsească legătura dintre: Dorian Gray (cu portret cu tot!), Dan Deleanu (desigur, după despărţirea de Medeleni) şi, să zicem Pietro Gralla /Cellino din Act veneţian? D. este un punct de întâlnire. De aia îmi place, nu că-i „Artă pură”, vorba lui Roppo :P

Dacă e clar acum de unde e D. şi chiar G., rămâne discuţia deschisă, în aşteptarea unei schiţe de portret al lui D., aşa cum reiese din postările mele, pe care mi-a promis-o cineva care merita un premiu anul trecut, dar… (până şi eu sunt curioasă cum arată D-ul oglindit! :)

Până aseară am crezut că D. e sigur pe el. De fapt, era sigur pe mine…

http://www.youtube.com/watch?v=WNmbq2DQRuQ&feature=channel

P.S. Completez postarea cu ce am primit acum de la gonzales, care a analizat imginea lui D. în textele scrise de mine. Îi mulţumesc, pentru că şi-a întrerupt "vacanţa" şi preocupările ştiinţifice!


D.- PORTRET

• Fictiv, dar real câteodată
• Se mulţumeşte cu puţin
• O combinaţie
• Partener, tot timpul acolo, gata sa fie scos dintr-o amintire si „folosit”
• Reverberaţii adunate
• Îi pasă
• Bun la multe
• Uşor de modelat după starea de spirit
• Generalizare a mai multor bărbaţi
• Parcă e format din părticele luate de ici şi de colo şi puse la un loc
• Aventură
• Imbold
• Magic
• Confident, mai mult sau mai puţin secret
• Acum parte din tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...