marți, 14 februarie 2012

Întrebări

 Nu aşteaptă nici Corina vara şi întâlnirea de 10 ani de la terminarea liceului şi mă trezesc într-o zi cu ea la şcoală. Ne bucurăm de revedere, stabilim următoarea întâlnire şi îmi dă o carte şi un CD pentru Ania cu Scufiţa Roşie.

Copilul ştia povestea, practic lupul e unul dintre idolii ei, aşa că i-am arătat versiunea primită şi m-am pregătit să răspund la întrebări. Uite, Corina, ce mi-ai făcut:

  1. ― Mami, de ce trebuie să ducă vin pentru bunica? Ştie că îi place alcoolul?
  2. ― De ce nu a mâncat-o pe Scufiţă în pădure, când s-au întâlnit? I-a fost poftă de bunică?
  3. ― Lupul a dezbrăcat-o pe bunică înainte să o mănânce? Uite, are chiar hainele ei!

Dificil de explicat. Adevărul e că şi textul e deschis  interpretărilor...nu degeaba a atras atenţia postmoderniştilor http://getamalutan.blogspot.com/2011/03/suflet-lichid.html

Greu cu poveştile astea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prea aproape

    În după-amiaza aceea am râs împreună. O dată, la intersecția de lângă școală, un șofer sau un pieton nu știa ce să facă, iar deruta ...